یاس بلاگ

خیاطی را ساده بیاموزید، با عشق بدوزید

الگو آماده

رفع ایراد اندامی بازوی لاغر 1 768x666 - یاس بلاگ

رفع ایراد اندامی بازوی لاغر

در این ویدیو آموزش رفع ایراد بازوی لاغر رو آموزش می دهم. این ایراد اندامی در افراد دارای اندام لاغر ممکن است و با رفع آن الگو برای افراد لاغر خارج از سایز شخصی می شود.

آموزش رفع ایراد اندامی بازوی فربه 768x666 - یاس بلاگ

رفع ایراد اندامی بازوی فربه

در این ویدیو آموزش رفع ایراد بازوی فربه رو آموزش می دهم. این ایراد اندامی شایع ترین ایراد می باشد و بیشتر مواقع با رفع آن الگو شخصی می شود.

آموزش پایه ها

پایه ی جا دکمه 768x768 - یاس بلاگ

آموزش کار با پایه جادکمه

همان طور که از نام آن پیداست از این پایه برای دوخت جادکمه استفاده می شود. این پایه یک درجه دارد که با آن شما طول جادکمه را تنظیم می کنید. در ادامه آموزش فیلم آموزش استفاده از پایه جادکمه را برای شما آماده کردم.

پایه پیچ رول 768x768 - یاس بلاگ

آموزش کار با پایه پیچ رول

از این پایه برای لبه دوزی مخصوصا لبه دوزی روی پارچه های ظریف مثل حریر استفاده میشود. شما برای این کار از نخ و سوزن معمولی چرخ می توانید استفاده کنید.در ادامه آموزش استفاده از این پایه را برای شما آماده کردم.

آموزش تعویض پایه چرخ خیاطی 768x768 - یاس بلاگ

آموزش تعویض پایه چرخ خیاطی

بیشتر افراد فقط از پایه راسته دوز اصلی خود چرخ های خیاطی استفاده می کنند و نمی دانند که چه طور پایه چرخ خیاطی شون رو تعویض کنند و از پایه های دیگه مثل پایه جادکمه، سوزن دوز و… استفاده کنند.

سایر

آستین لاله ای 768x477 - یاس بلاگ

آموزش دوخت و برش آستین لاله ای

حتما آستین لاله ای روی مانتو و جای های دیگه دیدین شاید براتون سوال شده باشه چجوری میشه این آستین لاله ای دوخت. در این ویدیو آموزش دوخت و برش آستین لاله ای رو دادم.

بندینک مجلسی1 3 768x469 - یاس بلاگ

آموزش وصل کردن بندینک مجلسی

امروز داشتم روی یه لباس مجلسی (لباس عروس) کار می کردم و می خواستم روی درز آستین بندینک کارکنم. آموزش وصل کردن بندینک به آستین براتون آماده کردم.

محصولات پیشنهادی

پشتیبان

در صورتی که پاسخ سوال تون در سوالات متداول نبود، ما آماده پاسخ گویی هستیم.

  • برای حل این مشکل این موارد را چک کنید. ۱- از مرورگر گوگل کروم استفاده کنید. ۲- مرورگر گوگل کروم تون آپدیت (بروز) باشد. ۳- یکبار صفحه رو رفرش کنید، بعضی مواقع صفحه به خوبی لود نشده است.
  • شما با مراجعه به پنل کاربری می تونید دوره های خریداری شده رو مشاهده بفرمایید.
  • نام و نام خانوادگی، شماره همراه، ایمیل و عکس فیش واریزی تون رو برای پشتیبان فنی ارسال بفرمایید.
SocialSocial